00:06 بخداراست میگه...کیاتجربه دارن 🤗 مشابه:
00:06 بخداراست میگه...کیاتجربه دارن 🤗
00:07 غروب جاده و حس اضافه بودن؛ دلنوشتهای تأملبرانگیز با موسیقی آرامشبخش
00:21 قطعا مزاحمم!
01:02 جنگییییی بیمه...من جنگب بیمه من یلی بیمه من گنگستر بیمهههههه
00:10 ...............................
00:12 سلامتی کسی که دلتنگشم اما قول دادم مزاحمش نشم:)
00:25 تنها چیزی که مخواستی حرف زدن با اون بوده
00:09 🥱😉✌🏻 .
00:06 ...............................
00:15
01:30 درون ادماس که مهمه نه قیافه و ظاهرشون...
00:42 یهِشایانٖمٖوٰنٖنشِه؟-:)🦋🚶♀️🚬
00:13 🖤💯....
00:26 سولی کجا رفتی یهو:)) .
00:49 نظرتون چیه به نظرتون درستهه ؟؟
00:15 •••••••••••••••|••••••••••••••••
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:11 جون جوادت یه کاری کن ............
00:17 زیادی غصه داشت .............:)
00:13 ❤️🩹💔❤️🩹💔................
00:29 دل من فقد ب بودنت خوشه:))))
00:31
00:23 بخون باهاش.!گفتم دوستش دارم.....
00:20 به ایمام