00:13 کافیه دیگه خب......!؟ 🫴🏻🤌🏻 مشابه:
00:13 کافیه دیگه خب......!؟ 🫴🏻🤌🏻
00:10 خــوشتیــپ تــریــن آدمــی کــه میشنــاســم
00:18 الهی فداتون بشم که دارن گریه می کنن💜💜 | بی تی اس
00:12 کیوتا😭🛐
00:18 بخندین تا ابد چون خنده خوشحالت میکنه*
00:11 حالم ونگوگ.
00:33 خودتو نجات بده !
00:25 ...گوگولی های منننن.......
00:16 غم دختره از چشمام داد میزنه نه؟ 🥲
00:07 خواستم فراموشت کنم اما چشات نذاشتن.H
00:12 اگه زیبا بودن هنر بود ، چشمات گرونترین تابلو میشد .
00:07 ببین جات ک خالی نیس،هیچ سرجاتم دعواس✌️
00:20 انیمه گل زیبا و معطر شکوفا میشود
00:21 .............don't trust me on
00:21 KOREA.BTS.SARIEH.IRAN🫀🇰🇷✨🎀
00:25 💄l want.....lo..love, l want love..oh❤️🔥💔❤️🩹
00:15 ما کتاب خونا فقط میدونیم این چه حسی داره 😉
00:09 منتشر شده از پسرا برای رولینگ استون
00:13 مانهوا اشک بر روی گلهای پژمرده
00:21 موزیک ویدئو عاشقانه و غمگین با آهنگ فرانسوی و تصاویر زیبا
00:19 آقای جانگ دیگه داری به فا*کم میدی
00:08 برنامه من روز ولنتاین به روایت تصویر 😂😭
00:29 تا روز مرگم قسم میخورم عاشقتم
00:15 ..............................