00:11 یه وقتایی از خودم بابت اینکه.. مشابه:
00:11 یه وقتایی از خودم بابت اینکه..
00:23 منم همیطور سارن جان منم همیطور🖤🥀
00:19 هر وقت دلتنگ شدی بفرست براش 🖤🖇
00:26 کاشکی ی بارم تو بودی جامن💔|
00:09 + + + + + + + + + + + + + + + +
00:15 :)
00:19 دلتنگم .🖤💯
00:12 نتیجه دلبستن به پسرا. . .
00:07 pv:تصورکنبهتپیامبدهوایناروبتبگه
00:06 گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری...!
00:47 ولی غمی که تو این آهنگ حس میشه...!💔🙂
00:14 #کی میگیره جاتوووو ...! ! !🖤🚶🏻♀️
00:17 ...............................
00:15 تو همه ی من بودی ،بودی ولی کم بودی🖤
00:14 میدونی بدترین درد چیه ؟«««««««
00:14 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:17 کسی تاحالا پا گذاشته رو دلت 🙂🖤
00:25 اصلاچیشدکهـاینجوریـشد:)
00:22 و اعصابم دیروز ١٠٠ ساله شد....
00:13 آخرینهاییکهدیگهتکرارنمیشن..🙂🖤
00:21 وقتی ازم میپرسن دلخوشیت چیع ..!
00:09 تو درد بودی ، غم بودی ، آسیب بودی .
00:11 -چقدردوستداشتم...
00:45 بیاین باهم بخونیم و کمی حالمون خوب شع🙂💔 | تمرین خوانندگی