00:17 آخرینفکرهرشبمنی🧠🖤 -🖤! مشابه:
00:17 آخرینفکرهرشبمنی🧠🖤 -🖤!
00:08 تو موندی و این شبای سرد...🫂💔
00:10 اگه دوست نداشت اندازه من🌚⛓
00:13 غمگین برای تنهایی من و تو و خیلیا
00:17 آهنگ نوشته شده با موضوع پاییز زیبا
00:25 هَمَمون یه روز میریم پَ تو جِدی نَگیرِش]!
00:29 ـ رفتیم ؛ از این شهر:))) ــ وانتونز:)))
00:32 آیمووی`زندگی همینه.............`
00:12 بعضی وقتا یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه☆♬○♩●♪✧♩
00:21
00:16 به آرزوت رسیدی خوشحالی؟
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:11 من فقط از دور خیلی دوسش دارم 🥲🫂🤍
01:11 کاش عکسات نفس میکشیدن🖤🥀🙂
00:21 هعییییییییی....
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:25 دلبر گفته بودی وحدت تا قیامت این بود رسم ماندن:))))
00:05 مود
00:36 احتیاج دارم...................
00:08 هقهق
00:13 مگهقرارنبودکهتوبشیهمدمم:)؟
00:14 دستای گرمتو رد کردم:)))
00:44 تو زندگیتون واسه موندن آدما التماس نکنید..🚶🏿♀️🖤
00:06 خیلی دارم سعی میکنم که دور و بریام نفهمن دارم از هم میپاشم...🖤