00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به..... مشابه:
00:03 از تنهایی بمیر ولی خودتو به.....
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:06 یا آبروه خودشون....... 🖤💔...
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:14 . .
00:34 اوکـی ولـی بـی لـیـاقـتـی هـات...!🖤
00:47 تولدم مبارک..... 🥲
00:28 انقدر خوبه....همیشه خودمم میبینی اینا :)
00:54 سلامتی سربازا 🙋🏻♀️🤍
00:14 بعضی حرف هارو نمیشه به زبون آورد
00:16 از غم بیاموزید ای دوستان بی وفا غم با تمام غریبگی هر شب به من سر میزند
00:19 چرا همیشه تنهام؟!🌚 💔
00:19
00:15 کاش مرده بودم =_=
00:15 اینکه خوشبختی گرون بود ماپول نداشتیم بخریم 🖤🖤🖤
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:15 خ̶و̶د̶شر̶ف̶ت̶ و̶ل̶ی̶ م̶و̶ن̶د̶ه̶ د̶ر̶دش
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:55 💔منم تنهام💔😞😔🥺............
00:32 یکی از آهنگ های قفلیم 🎧✨️
00:10 کسی بعدت ارامم نکرد...........
00:09 با تمام وجودم درکش کردم:)
00:12 رفــیــقا........... روـ........
00:11 ونزدی آدامز ♡ دوستای صمیمی....