00:13 بودن تو برام آرامشه :) 🥺💜 مشابه:
00:13 بودن تو برام آرامشه :) 🥺💜
00:17 تو بهترین دوست منی فقط رفیق منی😚
00:14 توی شدی همه زندگیم ،عمرم یکی یدونم❤💞
00:15 ❣ چگونه گویم که تو نور جان مایی💞
00:18 #قشنگ ترین بُن بَست زندگیِ مَن ، بغَلِتِه !🫂♥️
00:12 قلبم🫤💖.......................:))))))
00:10 بهترین هدیهای که خدا بهت داد♥️ | مادر
00:02 الفووویم : کراش عالمممم ـ طلسم شدگان
00:12 😞🧸😂😂 : !
00:59 به من میگن ....................
00:17 آفرین طُ بردی .
00:09 بچگیمون چی شد..........🥺....)
00:13 شما کدومو بیشتر دوست داشتید؟ ✨🌚
00:35 فقط دهه هشتادی ها درک میکنن:)))
00:15 جرررر بابا اسفنجی ضایع شددددددددد
00:11 هرچی سنم بیشتر میشه این بزرگوار رو بیشتر درک میکنم:) | دارک
00:23 باحاله مثلا اوکی
00:11 تا کی می خوای اوتاکو بمونی...؟(:
00:19 چـــقـــد زود گـــذشــــــــت 😶🤌
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:12 من عاشق این بشرم البته انسان نه هیولا 🫨🥰
00:16 کاش مردم به متم فرصت میدادن...
00:11 اینجا پایین شهره!:)...........
00:19 بچگیمون...>>>>>>