00:12 دیدی؟ دیدی گفتم بی ط یه درده... مشابه:
00:12 دیدی؟ دیدی گفتم بی ط یه درده...
00:15 اشک تو تنهایی هات یعنی آقای قاضی
00:20 اینزندگیمنه"
00:19 ?Tahala shode
00:09 تا حالا شده عکسشو از رو گوشی ببوسی؟🥺
00:22 اونکهباخندهاومدولیباخندهنرفت..🙂🤌🏻
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!! | حرف حق
00:18 ب طُ که نُرسیدَم هیچ..........
00:22 `زمستون` تنم بی جو بی جون🫴🏻▪️
00:18 فاطیما.........................
00:16 مـن و تـو شـایـد دنـیـامـون یـکـی بـود....🙃
00:21 🖤💀
00:10 دیگ ب چشم نمیای هرکاری کنی :).
00:12
00:16 میزارم قبلنو کنار. •'. •'. •'. •'.
00:17 دستاتو به جز،من، دادیش به کی!/
00:14 ولی خب خیلی قشنگ گفت و حق :)))
00:14 هعببب،،💔
00:25 بگو همه چیو یادته ...
01:18 صداااش چطووره؟ واقعا قشنگ بوود.
00:13 😶😶 :)
00:12 به اسمت قسم اسمی نیومَد بجات🩸🚶🏻♀️
00:19 ولی خب عرضه نداشت......
00:54 لالا کن دختر زیبای شبنم🖤