00:11 آرامشی که باخنده هاش میگرم:)))) مشابه:
00:11 آرامشی که باخنده هاش میگرم:))))
00:10 Mood:>>>>>> ✨🌚follow? ★))))))
00:12 خدایی دیگه چجوری بگم بهتون که ولم کنید...
00:09 غمگین........................ 💔
00:09 من دیگه نمیتونم ادامه بدم ،حالم دیگه خیلی بده😭
00:07 فقط وایبش =)
00:09 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:15 #عاشقانه #غمگین # #تنهایی #جانی
00:26 موسیقییییییییییییییییییییییییی
00:15 حقیقت و تجربه.................
00:07 مِثلادمبهمبگوبروگمشو:))
00:19 . . .
00:13 بدترین حس ها.......🥀
00:22 ִ 𖫲ٜ࣪ ꨴֵ🫙
00:09 من خیلی دوستون دارم،ولی قلبم را نفرت پر کرده!
00:10 ................................
00:16 دلم براش تنگ شده خووووووووووووووو
00:13 ,
00:06
00:15 وقتی حست به دوستت تغییر میکنه | ادیت عاشقانه کیپاپ
00:05
00:14 ______________________________
00:17 پیشهمهحسکردم💔:)
00:22 چرا انیمه از سریال غمناک تر هستش؟