00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد. مشابه:
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:08 ..............................
00:10 :)
00:06 >>>
00:07 ایکاش دایناسور بودم(:
00:07 منم میامم
00:25 پیانو:)))))))))................
00:07 :))💔
00:20 ولی مـن هـمـه ی جونم میسوزه...!🖤🙂
00:08 قبلاً والان چه تفاوتی دارننننن
00:26 دیگه راه برگشتی نیست واست بمون همونجا
00:14 احساساتتو خاموش کن:))
00:12 یعنی همه دخترم گفتناش دروغ بود؟
00:12 ♡♡این چت یه روزی این شکلی بود♡♡
00:22 موقعیت:وقتی میفهمی با یکی دیگس..!🖤
00:09
00:57 نصیحت امشب ...🙂🚶♀️
00:08 هقهق
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
00:58 زندگی یه دفعه ست پس خوش باش:) ♡☆
00:10 :))
00:15 وجوریکهتومراقبمی؛💍❤️
00:10 ههی
00:12 من فقط دارم وانمود میکنم دلتنگیت درد ندارع....!🖤🙂