00:13 ایبابا..😔🔥 مشابه:
00:13 ایبابا..😔🔥
00:09 عو عی عا عی عو عو😂
00:10 مزاحم نشو🤌🏻 _رزا
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:08 کپشن...........................
00:07 پُشت این همه ابرِه سیاه ؛ تُ رنگین کمونَم باش .
00:44 شکسپیر میگه:....................✨
00:20 ────୨˖ ݁𖥔 ݁˖ 𐙚 ˖ ݁𖥔 ݁˖ৎ────
00:25 با اینکه هوش مصنوعی ولی قلبمو میلرزونه😭❤️
01:10 When Obito showed his face to his old friend and now enemy after man
00:24 𝙷𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚎𝚠
00:34 آپدیت تیکتاک جونگکوک با آهنگ لسرافیم ~🛐!
00:12 من با اون شس نفر:)💆🏼♀️💋
00:15 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:22 تو نباشی هیچی نمیده بم حال...!
00:20 شوتی ماشین پارس لایک یادتون نره
00:22 چقدر انیمیشن المحتال عالی بود واقعا
00:12 فالو یادت نره 🥲
00:14 چقدر دوستش داری:..............
00:15
00:14 کاش واقعا یه همچین خونه هایی داشتم...
00:11 تو که میدونی نفسم به نفست بنده
00:28 فقطتعریفکردنشون>>
00:32 نمیدونی چقدر دلم میخواد........