00:03 و ما همچنان در پرتو تاریکی ادامه میدهیم:) مشابه:
00:03 و ما همچنان در پرتو تاریکی ادامه میدهیم:)
00:13 غمیگنم چون ولم کرد با اینکه من برای عشقش طب کردم
00:36 عزتی که در «هیچ» هست رو به همه «کم» ها و «نصفه و نیمه»ها ترجیح میدم.
00:16 وای این خود منممم😂😔🦦
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه
00:12 کاش سریع تر بزرگ شم
00:29 ادما میتوننن تغیر کننن...🖤🗣️
00:11 نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اصلا از زندگیم لذتی نمیبرم
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:25 دلم حالش بده 🖤
00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)! | ناراحت
00:10 ...............................
00:10 ...........AlienGalaxy...........
00:26 هیچوقت دوسم نداشتی هیچ وقت😭😭
00:15 این دیگه خیلی بده خداییش..!:).
00:18 از قدیم گفتن....... .
00:19 بی تو داغونم :)
00:23 :(لعنت به روز آشناییمون💔🥀🥲)
00:08 بنظر شما توی این هوا چی میچسبه؟!:))😄🤔
00:16 دقیق نمیدونم چند روزه که نیستی...
00:17 اگه فک میکنی افسردگی جذابه براش تلاش کن
00:28 .همه .آدما. بی چشم. روعن..🖤🥀
00:12 این بزرگی ارزوی بچگیمون نبود.!
00:26 غم داره قلبم نیا ب نزدیکم هر شب ب فکرت..