00:21 من ازهمتون تنهاتر وبی پناه ترهستم:)🖤💔💘 مشابه:
00:21 من ازهمتون تنهاتر وبی پناه ترهستم:)🖤💔💘
00:08 قبوله ولی... 💔🩸
00:11 فکرشم نمیکردم که یه روز...🙂😞💔
00:14 👌🖤:)))))))))))))))))))))))))
00:12 برگرد😔⚰️🧸.................
00:26 نمونه کامل از خونه ای که من توش زندگی میکنم:)
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:06 ...............................⚰⚰🤗⚰⚰
00:11 .............&.................
00:05 تو به هر حال اون حرفو زدی :)))
00:11 دوشت دالمممممم خیلیییی زیادددد
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫
00:15 تلاشایی که منکردم از دوس داشتنشم بیشتر بود؛
00:08
00:22 {دیگهنهمنبـَـغـَـلیندارم!}
00:15 بعدمرگمبشبگیننتونستدوریتوتحملکنهخودشوخلاصکرد:(🖤🥀
00:19 بدیتوهیچوقتیادمنرفت؛🥷🏻💤
00:17 :)
00:13 پدر و مادرم فکر میکنن یه دختر نرمال دارن ولی من....
00:11 بمیرمباورمیکنینبودنتباهامچیکارمیکنه؟💔
00:17 دلم آرزوهامو میخواد...........
00:33 یهو دیدی بیخیال تون میشم..
00:08 تو فک کن قلب دختریو بشکنی کهـ....!🖤🙂
00:09 Pov