00:50 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، مشابه:
00:50 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:25 حسادت؟ برای داشتن موهام باید کراتین کنه🤣
00:41 من برای همیشع تشویقت میکنم🌑⭐🌠
00:19 کسی هست شمارو واقعا بفهمه؟!
00:33 ترکیب این اهنگ روسی فارسی>>> | روسی
00:21 TAEHKOOK....................🗿🎀
01:07 آیمووی اهنگ Lonely جاستین بیبر ساخت خودم
00:26 به هیچ مناسبتی نیست نه تولدشه نه هیچی ولی خب دلم تنگه 💔
00:13 سه تا جک ی که به همه ما دروغ گفتن🏹🖤
00:14 اگه تورو میکشتن ازت چی سبز میشد؟
00:19 منم همینطور آبان..............
00:16 :(((((((((((((((((((((((((((((
00:26 من از خدا طلبکارم.............🫠💔
00:09 کاش میشد. این کاشکی ها تو زندگی خیلیامونه:/
00:14 اخی ، کیوتی ، جذابب لعنتی:))))))
00:13 ..............................
00:27 تو درگیر یک احساس یک طرفه بودی🦋💔
00:10 دوستان ،این فقط جهت شوخیه ها،دوباره سر من دادو هزار نکیند
00:09 .......👑.......
00:13 ❤💯🖤
00:30 ولی یسری پسرا برخلاف چیزی که وانمود میکردن نیستن:))
00:09 و این ی حقیقت تلخه ک باید قبولش کنیم
00:17 چطوری انقد سر کلاس ساکتی ؟ | کلاس
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔