00:33 ...................صرفا جالب بود با کسی از راه دوستی دشمنی نکنید ،امتیاز بیذاتے هیچ جا ثبت نمیشه!
..
مشابه:
00:33 ...................صرفا جالب بود
00:26 ..............................
00:06 نَـــگِــــید نَـــشُـــد .....!:)
00:21 نزاشتن خب🚶♀️
00:14 🖤
00:14 ولی خب خیلی قشنگ گفت و حق :)))
00:13 دیگهـ وقتشهـ برگردیـ:)بـا دوریمـ چطـو سـر کردیـ؟:)💔🙃
00:16 حالم از رامین بدتره😔🖤
00:19 💙:))
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:28 دیگه برام مهم نیس 💔 | کات
00:13 هرشببهونهاتمیگیره.:)
00:08 غمگین.........................
00:14 هعی چی بگم!:))))))..............
00:39 ــــــــــــــــــــــــــــ❤️🩹
00:20
00:23 برماهرچهگذشتقلبمانمقصربود؛🧠🖤
00:19 اره عاشقش بود نرسیدم بش اما برای اون آهنگ خوندم🖤
00:27 نـ تـوادم بــشـونـیـسـتـی🖤
00:52 ولیصدایبالاییخداس!-:)🕳🚶♀️💤
00:21 تو دادی یادم عشق و بکنم باور........(:
00:11 غمگین_سایوان_دخترکوشولو:))))))
00:20 #میگیره از تو سرم درد:))))))))
01:17 ..............................