00:20 و متاسفم که رفتم ولی این بهترین کار بود... مشابه:
00:20 و متاسفم که رفتم ولی این بهترین کار بود...
00:27 بهم گفتی شبیه اون نیستی 🥲💔❤️🩹
00:31 به ارامی نا امید بشم..........
00:12 شاید مسخره م کنی ولی من عاشق این ..
00:19 تازه طرفت کراشتم بوده باشه وایییی سَکتههه🎀😩
00:10 ولی وایب این مدل از رنگ سبز خیلی خوبه :))
00:18 Die with smile .
00:18 Place me in my casket tonight .⚰️
00:07
00:10 🫀...........................
00:07 وایبش ..........................
00:13 . ݂ ࣪ 𝅄 ׁ ݂ ࣪ 𝅄 𖥔 𝅄 ݂ ࣪𝅄 ׁ 𝅄
00:21 ✨️اثر انگشتای ما از روی قلب هایی که لمسشون کردیم هرگز پاک نمیشه:)
00:18 انگار به جایی دیگ تعلق دارم؛ هرجایی غیر از اینجا❤️🩹🧑🦯
00:05 وایب طبیعت ً....................
00:29 وایبِ این آهنگ>>
00:34 وایبش خداست🥲🤲🌈
00:18 🦋🥹ولی کلن وایب کهکشان و آسمون خیلی خوبه(: | وایب
00:15 تو دختر پاییزی>>>>>>>>>>🍁🍁💗
00:11 وایبشش>>>>
00:13 تو عاشق بارون هستی.........🌧️💙
00:07 وایب بنفش اینجا پر از ویدیو با وایب مختلفه💜🕸🌌
00:07 فقط وایبش =)
00:04 بعضی شبا حَتی ماه هَم دلش میگیره(:🌙