00:04 قلبی که واست میتپید و شکستی.... مشابه:
00:04 قلبی که واست میتپید و شکستی....
00:21 زیبا.......................:)🌱
00:12 یه چیزی رو تازه فهمیدم که .....
00:11 ولی تو... بد میکردی حالمو چه بودی چه نبودی:))
00:19 دلمـ پر دردهـ...-پستـِ غمگینـ😢موزیکـ✡︎:
00:45 امشب تولدته من قلبم خوشحاله:))
00:51 از دست دادن تو برایم سخت تر از هرچیزی بود💔🥀
00:19 اسم نسلمو بزارین تولدای بد جا :)
00:18 یچی که دلتو خوش کنه داری؟!🩶....
00:26 تو در ذهن منی🫵🖤🙃
00:15 فقطاشکمیداند..
00:12 سلامتیه شوتیا ....🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
00:24 موهاش دریا بود🌊💔
00:27 « دُنیا کثیفه ، آدماش کثیف تر..! »️
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:34 به نظرتون حق با کدومش هس؟؟ من خودم حق رو به قلب میدم🥺
00:20 میگیره از تو سرم درد:)))))))))
00:20 عرضهمخواد...............💔🥀
00:14 در ما غمی به وسعت دریا نشسته است
01:00 حق..........................💔🥀
00:29 بگو دکسم داری حتی اکه الکی باشه🥲
00:20 .............(((((((((((((🖤🥀🌘
00:14
01:08 ده هشتادی یعنی غیرت...........