00:35 شط حق بود چقد🤣😂✌............. مشابه:
00:35 شط حق بود چقد🤣😂✌.............
00:26 با لَبات فاتِحه یِ هَر غمیُ میخونَم...🎻🥺
00:40 کیا از خانوادشون اینطوریه 🤣🤣😡
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم
00:15 .......🖤🥀
00:19 چشات قلبمو زیر و رو کردد🤍🙂🫂
00:50 این جای خالیت تو دلم با خودتم پر نمیشه 🥀💔🥺
00:34 واقعا سخته حاضر باشی واسش همه کار بکنی ولی اون...°°
00:07 دیدمت با دیگری بودی خیالم تخت شد...!🖤🙂
00:47 هعیی !
00:28 وایبش»
00:13 اما من هنوزم دلتنگ ادمیم که امسال از دستش دادم
00:13 ........عشقه طُ....🥲..........
00:21 جاتولیخالینیست؛🥷🏻💤
00:06 نام مَن
00:29 حنجره ی پسرای کشورمونو فقط____________
00:19
00:16 میزارم قبلنو کنار. •'. •'. •'. •'.
00:25 ...........ᴜɴᴛɪᴛʟᴇᴅ...........
00:27 هرچیزیتایهحدیارزشجنگیدنداره...
00:08 요소🕷🛹 𝖋𝖚𝖑𝖑 𝖔𝖋 𝖊𝖒𝖕𝖙𝖎𝖓𝖊𝖘𝖘 𝖋𝖊𝖊𝖑🌴🐾
00:11 شابد یه روزی ماهم طعم خوشبختی رو بچشیم...:(
00:30 دیگه عکسات هم تاثیری نداره برگرد ):
00:39 تو میگی یه وقتا گاهی.........💔