00:27 ::::::::::::: 🖤 ::::::::::::: مشابه:
00:27 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:09 بدترین درد اینه ک دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی ....🖤
00:26 ..............................
00:55 من مثلِ ی کشتیه غرق شده تو بندر عشقم...🥀
00:14 🎶🎧
00:27 ــــــــــــــــــــــــــــ........
00:14 😊💯💔💥.......
00:13 تو و رفیقت باز هم غریبه شدید :)
00:13 اگر یک روز برگشت سمتت...
00:27 برات مهم نیست...!💔
00:23 دلم غریبه رو ساده شمردم 🥺✖️🌙
00:12 احساس ناکافی بودن و حمله ی عصبی همچین چیزیه:
00:09 🖤🌚me mood
00:34 تو آرزو میکنی که مرده بودی :))
00:18 ✨💵>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:17 برات میمیرم(:
00:14 خیلی حق بود. کیا اینجورینننننن؟
00:27 نه میتونم جلوت این بحث رو بازش کنم:)
00:18 اوج میگرفتم•••ب سمت ت لا دره ها•••
00:12 ................................
00:25 چطور میگین بی احساسه؟؟🥺🥺💔💔
00:17
00:16 هعی..؛) •
00:15 پو میری پی زندگیت من پی مردنمــــــــــ