00:06 خوده منم😞😂 مشابه:
00:06 خوده منم😞😂
00:12 😞🧸😂😂 : !
00:35 فقط دهه هشتادی ها درک میکنن:)))
00:13 چیزی که رفیقم ساعت ۳ نصفه شب میفرسته: 😂
00:24 ببینید چطوری آقای موزون اسرائیل و تخریب میکنه😂✌
00:20 راستشو بگو عروسکعلی 😔👍🏻
00:24 بنازم به این هوش مصنوعی😍♥️🇮🇷
00:11 طُ پاتریک منی >>>>>>>💗:)>>>.......
00:19 چـــقـــد زود گـــذشــــــــت 😶🤌
00:17 انیمیشن های جدید 2024.... 👀🤍
00:19 بخدا بخرمش خوب میشما🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
00:10 چه طایفه دارم هستی😂😂🐏🫏
00:12 هردوشونم مظلومن کدوم فیلم رو بیشتر دوست داشتین؟؟
00:12 :)🖤
00:08 nasihat emshab .................
00:16 نانازی
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:17 قشنگی سالیوان و بو🎀🥺
00:14 دارک شد ...🐾🕸
00:15 اوشینوکو...:آی هوشینو...:💜..)....
00:13 تو چرا انقدر سختی ؟؟؟. . . . .
00:10 نه رویای قشنگی نبود !)))
00:52 babaye bi dandon ruhat shad bah arzot residi...🖤🕊
00:26 لحظهاصابتموشکهایبالستیکایرانببرجهایتلآویو.