00:59 .........................دشی😍!! مشابه:
00:59 .........................دشی😍!!
00:27 به یسریا باید گفت : ببخشید زندگیمون داره چشتونو کور میکنه :)
01:16 وایبش اشک در آر بود:))))))))))
00:26 با تو رنگ دنیام چ قشنگه.......
00:40 همین شبگردی ها بود که پسرکو مرد کرد🖤💯
00:19 ولی صدای پسرامون. 💞🥲
00:20 فقط صداش ...............):💔🥀
00:30 ارامشش🎻🌷)))):
00:11 اندکی ارامش در دل اشوبم.........
00:45 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨:
01:22 حامیم چقدر قشنگ گیتار میزنه :)
00:57 اگه بودی برا من)؛❤️🥲🖇️
00:24 زیبا بود>>>>>>
01:30 اینجوریم ک رندوم مغزم میخونه باهاش حتی اگه دلم نخواد:)
00:22 .................................🎸🎼
00:11 غرق میشوم در دریایی از سکوت🖤🥀#n....
00:40 یه حس جدید بود ، تورو هیچوقت نپیچوند..!
00:35 بگو مگه دوستم نداشتی؟!...........
01:09 💸 🙇🏻♀️
00:19 یهویی ترین ورژن رنجوو 😂🤌🚶🏼♀️
00:20 آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه...
02:09 عاشقتم به کسی ربطی نداره......
01:21 واینم از دشیییییییییییییی جون:)!
00:33 دلمـ گیرهـ ویـ اسمانـ ...!؟🎧🎧