00:15 هعی .......................... مشابه:
00:15 هعی ..........................
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :) | اکس دیت
00:06 چی بگم والا گفتنی نیس بنگارید چه با عصاب روان آدم میکنید
00:15 جوانی المثنی ندارد..........🖤🖤🖤🖤
00:13 جوانی المثنی ندارد..........🖤🖤🖤🖤
00:32 من باید ميرفتم با قطلری ک برام (♡)
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:))))))
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:15 ما همان نسل پرفریادیم که صدایی نداریم!:)
00:21 ..............................
00:21 خوابیدی؟فقط خواستم بهت یچیزی بگم(:🌒
00:18 و تمام ماجرا همین است،من جز من هیچ ندارد..
00:11 بخدا من به روزی میمیرم🥺🥺🥺🥺
01:08 جانا ..........................
00:11 فکر نکنم مردم از من خوششون بیاد.
00:18 هرکی بهم گف نمیره زودتر از همه رفت🥲
00:09 هعی...........................
00:16 اٍنگِار کَه شَرِابَم اَزِ جاِمَم رفِتِ...((:
00:18 (`:بزرگ شدم و تو تنم وحشتع هنوز🥲🖤:`)
00:53 تو رفتی دگر ماه و ایینه.........
00:14 چقدباید بگذره تا غم بگذره؟ 🙃🖤
00:23 عاشق واقعی صدرا بود که بخاطر عشقش همه کار کرد 🥲
00:30 چنانبهغَمدُچارَم،که نمیدانَم مَن منم یا غَم من..🖤🖖🏻
00:29 هنوزم به یادتم هنوزم......!!!!