00:16 🙂🖤....... از دستش نده ........ مشابه:
00:16 🙂🖤....... از دستش نده ........
00:07 من خیلی درد کشیدم خیلی🖤🖤🖤🖤🖤
00:10 تو اصلا به فکر خانوادتم هستی...؟
00:07 😅💙
00:04 کاش از اولشم نبودم:))))))))💗💗💗💗
00:56 Po👏👏..... .......... .......... ko
00:18 مرداونیکهواسهتوزدازدلش🌝🎧
00:11 براچی همش آنلاینی میترسم از چی
00:15 فروردینی ها همه بگیرن 🤣🤣
00:18 این آهنگ مخصوص دختراس :)
00:24 منفقطیهدخترم!
00:34 دیـگـهـ عـاشـق نـمـیـمـونـم....!
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:49 🖤🌑
00:16 اسمشو داد بزنیم (ب یادش می بزنیم)
00:08 چیشدههه؟! چرا خوب نیستییی؟! کاری از دستم بر میاد؟!)
00:11 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه ... 🕊🫠
00:15 ب همین خستگی چشام ....نمیبخشمت!💔🙂
00:13 اگه آتیش بگیری و..............
00:12 من وقتی میگم همه چی عالیه اما . . .
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:10
00:11 دردهمیشهتویِاشکهانیست
00:14 اوهوم از من انتظاری نداشته باش....🖤🪐🌚!