00:11 حق:) زندگی بیشتر درونگراها اینجوریه💔 مشابه:
00:11 حق:) زندگی بیشتر درونگراها اینجوریه💔
00:28 خیلیدیراومدی..(:
00:42 پسکیقرارهبزرگبشم؟
00:27 میبردم دلیل بردم تو بودب:).....
00:27 ایخداکورومبکنمنمالنگردوم🥲🖤
00:18 ؛
00:23 ولی زیادی واقعیت داشت.........
00:37 دوست دارم وید..................
00:13 همه الکی یا نقشن! - علی یاسینی
00:47 آخ من سگ مصب به حرفات دل بستم....!🚬
00:27 ی روزی میرسه میریم کنسرتشونو میگیم:
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:23 بلخره -پیداش -میشه.... )
00:12 انگار شدم بی کس......
00:12 شایَد تا اَبَد دَر دِل مَن ماندي👋🏼🙂!️
00:57 الان داغی نِمیفَهمی چی سَرت امده...
00:22 همه رو میتونم کنار بزارم ولی تورو نه!🙂
00:21 فکر من بدم بیاد خدام تو باشی...
00:21 به بختت لگد نه !..:))
00:34 میفهمی،نه؟!
00:19 💔
00:23 من خیلی خستم ، مگه من چند سالمه ؟🖤
00:15 :)💔
00:40 این دوتا عالین ...👀✨