00:53 🤍🍭🕊️ مشابه:
00:53 🤍🍭🕊️
00:14 .................🇫🇷405🇫🇷...............
00:12 خوشگلای بلا
00:14 به «نبودنش»، «نداشتنش» را هم اضافه کردم دیگر چیزی از من باقی نماند!:)
00:08 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
00:16 خوب گوش کن . . . . . .. . . . .. .
00:11 ..................................
01:25 مؤزیک ویدیو ترکیبی از دشیــــی😍
00:20 دارمکمکممیزنمقیدهمهچیزو..
00:34 بچهنشو:)👼🏼🦋
00:15 هوفجمعکنینبابا:)بس نیس؟
00:42 این جوری نفرین کنید نمثل عرفان طهماسبی
00:17 ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
00:21 جاتولیخالینیست؛🥷🏻💤
00:31 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:14 پیرمان کردی پسر خوب🙂.........
00:10 چیزی ندارممم بنوسیممم...........
00:50 هرجا بریم باهم عکس یادگاری داریم:))
00:29 حنجره ی پسرای کشورمونو فقط____________
00:19 (⑅ᵒ̴̶̷᷄ωᵒ̴̶̷᷅⊞ོॢ)fෆr yෆu⋆*⋆✩★☆
00:09 امید وارم خوشتون بیاد♥🌘🌘🎀🩷
00:30 با اینک رفته هنوزم نگرانشی هااا:)❤️🩹
00:59 از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم !
00:27 کلمه ی زیبایی هستش ولی مونده به آدمش !