00:35 خییییششش را ای دنگه>>>>>>>>>>> مشابه:
00:35 خییییششش را ای دنگه>>>>>>>>>>>
00:14 تو گیتار و ساز منی🖇>>>>>>>>>>
00:36 BTS چطور میتونی به بی تی اس شش نفره فکر کنی ؟ | bts
00:08 من که چیزی ندیدم، شما چیزی دیدی🙄😬
00:24 BANGTAN.Beautiful.Jk.Jimin.Korea.Seoul
00:08 صداش..........................؛
00:10 -سخنان منو برادر هیچ پایانی ندارد.
00:18 و هیونجینی که کل نقاشی هاش درمورد فلیکس...
00:35 کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
00:10 اوتاکوها.....انیمه....خفنننننن
00:33 +++++++++++++++++++++++++++++++++
00:48 و بازم عرررررر این ادیت خیلی خوبع 😭👍🤤🤙🤝
00:34 هعیییییییییییییییییییییییییییییی
00:30 زۆر زۆرت بیر ئەکەم:)خیلی دلتنگتم:)
00:24 انقدر دنس بنگ چان خوبه که میشه....
00:21 همینطور خوشحال🫂⚘
00:27 My type of man/ BTS ,(کپشن چک)
00:32 قبل از we go up ما یه همچین شاهکاری داشتیم🫠
00:11 فزق نصحیت کـردن نامجون و شوگا...
00:18
00:25 نگرانش شدم یه لحظه پرید،ترسیدم
00:29 فقط صدای رامی ی چی دیگه اس🎤(✷‿✷)
00:20 هرچی از جذابیت اقای کیم بگم کم گفتم🛐
00:18 امشب دلم میخواد.... . .. . . . . . .