00:29 چرا آزرده حالی ای دل............ 💔🥀 مشابه:
00:29 چرا آزرده حالی ای دل............ 💔🥀
00:34 بیبی دیدی شبم ماه داره بی تو 🌝😜
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:19
01:09 دختره عاشق پسری بوده اما خانوادش ..
00:18 فاطیما.........................
00:21 🎧🤍
00:25 از همه حرفام معلومه..: .
00:25 ...........ᴜɴᴛɪᴛʟᴇᴅ...........
00:23 💔🐢 ✩
00:21 ما واسه همه یک رنگ همه واسه ما زرنگ
00:15 دلم تنگته:((((((((((((((((((
00:28 آقای قاضی این خانوم اگه _________-------________∆
00:11 شبی ک ولت کرد چطوری گذشت توی کامنتا بگید همتونن
00:26 ﻧبودﻧت ࢪاﺣت ﻧي ﻤﯾشه بࢪڰٖࢪدي..): 🚶♀️¡!
00:18 کاش بش میگفتم قلبم به عشقش میتپه😅🖤
00:32 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:56 همانطور که آشنا شدید تمام کنید 🚶🏻♀️🕳️
00:15 `وقتی یهو یادش میفتی💔`
00:33 مگه از درد دوری جدای بدترم داریم
00:12 تو عین خیالتم نیست که تو این چن وقته چی به من گذشته!💔🙂
00:19 #هیچوقت نمیبخشمت . . . 🖤🚬🚶🏼♀️
00:22 یکی یکی رد میکنم:)