00:26 #وایب خوبی داره و صداش حرف نداره...💕🌙🕊! مشابه:
00:26 #وایب خوبی داره و صداش حرف نداره...💕🌙🕊!
00:46 هعییییی......................
00:11 دلم میخواد خودکشی کنم اما.......
00:42 اما بعضی هاش رو قدرت نه گفتن نداره | ناامید
00:33 ..........................💔🥺
00:26 ﺷُﺩ ﺷُﺩ ﻧﺷُﺩ ﺻﺩاﻳ #ﻣﻭﺯﻳﻛﻭ ﺑﻟﻧﺩ ﺗﺭ ﻣﻳﻛﻧﻣ️🖤🦋
00:14 هیچـکارفقطـبایدبمیرمـ:)
00:24 اون موزیک(:.....................
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:19 کتاب ۳۶۵ روز بدون تو روز ۶🖤😞 | کتاب ۳۶۵ روز بدون تو
00:50 لعنت به هرچی پوله که عاشق به عشقش نرسه ••💸💔••
00:30 •توم پُره از دَردو غمه:)🖤•
00:51 تواگهدوستمداشتی💙
00:15 دقیقا خود من...
00:15 نشکن قلبمو ....... . e . .
00:23 بازمکهزیادهستولیمثاوندیگهنی.
00:20 ولی این سریال›››››››››››››››››
00:21 :) Depressed،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:39 و آرامشی که از وایبِ صداش میگیرم:)
00:12 من فیلو فوبیا دارم...... ❤️🩹
00:19 چرا باید بشم عاشق اونی که منو اصلا نمیخوادم💔:)
00:11 منم دلم میخاد بخابم ولی هر شب فکر یچیزی ذهنمو میگاد(:
00:22 قزین حرمتی وار لذتی یوخ..........
00:12 پایان تلخ😔