01:30 کدوم گروه ؟؟ . . . . مشابه:
01:30 کدوم گروه ؟؟ . . . .
00:59 .........................دشی😍!!
00:39 خیلییییییی آهنگش قشنگههههه
01:14 درسکوت شب :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
00:39 .......🙂پیااانوو گیتااار ترکیب
00:27 به یسریا باید گفت : ببخشید زندگیمون داره چشتونو کور میکنه :)
01:05 -------------------------------
00:50 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
01:16 وایبش اشک در آر بود:))))))))))
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:11 چقدر این خوبه منم گیتار (。◕‿◕。)
00:26 با تو رنگ دنیام چ قشنگه.......
00:33 ندونسته ........................
00:40 همین شبگردی ها بود که پسرکو مرد کرد🖤💯
00:43 کیا مثل من عاشق گیتارن؟؟! ❤😍🌹
00:20 فقط صداش ...............):💔🥀
00:19 ولی صدای پسرامون. 💞🥲
00:48 ............................:(
00:16 وای من عاشق این بی کلامم🥲🥲🥲❤️
00:30 ارامشش🎻🌷)))):
00:30 تو چشات خیره می شم درگیر چشم های توم♡
00:20 𝒄𝒍𝒊𝒑 ♥️✨:
00:46 میدونی حالم این روزه بدتر از همست ):
00:34 میشه بازم باهم حرف بزنیم..؟!