00:16 فراموش میشوی گویی کـ هرگز نبوده ای..!:) مشابه:
00:16 فراموش میشوی گویی کـ هرگز نبوده ای..!:)
00:34 یادت نره چقدر دوستت داشتم کوثر😔🖤
00:48 کاش این ویس واقعی نبود اشکت در میاد با این ویس😥❤️🩹
00:15 ولى قرار نبود اخرش اينطورى تموم بشع...:)
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:06 ولی به ناموسم قسم تصادف دردش کمتر بود 🚶🏻♀️💤
00:19
00:45 توتنهاکسیبودیکهمنوخوشحالمیکردی!
00:18 فاطیما.........................
00:32 بژی برارم...دنگ خوشده بنازم🐬🦋🧸
00:15 🎧🤍
00:30 با اینک رفته هنوزم نگرانشی هااا:)❤️🩹
00:15 `وقتی یهو یادش میفتی💔`
00:15 دلمباتوبودنمیخوادهمینالانشمدیره:)!
00:15 .....چرا من باید دلم برا کسی تنگ بشه ک......
00:27 هنوز بهت فک میکنم با اینکه ازت پرم..
00:19 یروزی میوفته اون تو تَله..!🔪👊🏻
00:16 «داغی شدی رو دلم:)🖤!»
00:14 👩🏻🦯 💤
00:18 ...............................
00:22 اونیکِهنَفَسشوَصـلبِه[نَفَسـم]بـود 🫀🥺
00:15 تمومشد؛اماکاشاینجوریتمومنمیشد!(:
00:15 امیدوارم با اشکای که واست ریختم:(
00:21 تو رفتیو کردی تو برفا ولم..!🌚🧑🏻🦯