00:30 این پایان فقط با صدای چاووشی کامل میشد:)) مشابه:
00:30 این پایان فقط با صدای چاووشی کامل میشد:))
00:18 آهنگ غمگین و عاشقانه: هنوز از پس رفتنت بر نیومدم
00:42 تراپی
00:32 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
01:08 از کل این شرایط فقط موتورش رو دارم 🤕
00:13 .............................................
00:22 و چ موقیعت استرس زایی😂😂🤌🏻🪿
00:39 ولی من دلم میخاد رابطمون به اینجا ختم شه ❤️🩹
00:11 طُ این اسمونه شلوغ طُ ماه منی دلبر🌙♥️
00:11 ولی تو قشنگی قلب این دختری :)🖤🦋
00:13 اینقد ب پات میمونم تا این روزا رو ببینم دلبرررررررررر💞🤙
00:05 چـیـــزی کـه مـن عـاشـقـشـم:)))
00:15 خوشبختی اگه تصویر بود>>>
00:14 اون کیه که باعث میشه قوی باشی؟
00:17 ماهم که امانت دار،بزرگش کردیم دادیم به یکی دیگ
00:10 اینطوری دوسِت دارَم:)
00:14 ......................................
00:13 میکس جذاب از زوج هامون🌪🔥
01:06 وقتی صدای پاهاش میپیچه تو کوچمون...
00:39 تو ساعت یک ربع عشقــــــــــــــــــ
01:01 فَراموشِتٖنمیکنمتاوقتیزندم!-🥲🧏🏻
00:06 تو چه دانی که چه ها کرد فراغت با من،...؟
00:33 ما پدر و مادرمون قشنگ بزرگمون کردن❤️
00:21 عشقیکهگونموخیسکرد:)