00:34 تو کجایی الان؟ببین دنبال تد چجوری میگردم🥲 مشابه:
00:34 تو کجایی الان؟ببین دنبال تد چجوری میگردم🥲
00:21 عاشقانـــــــــــه غمگینــــ..
00:49 بدووون هیـــچ عنوانیییی :)))))
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
00:11 ولی من نصف عمرمو جنگیدم تا.......
00:19 تلافی کارما با عاشقان... 🙃💔
00:21 غمگیــــن حیوانـــات دپ 🥲🫀🫂
00:15 میگذره دورت بگردم 🥺❤️🩹
00:12 شنیدم که بدون من🩶🥺مثل زخمی ها شدی🥀🕊
00:12 :)))))))))))))))))))))))))))))
00:14 معمولا اگه کمکم بخوام کسی اهمیت نمیده🙃
00:22 قزین حرمتی وار لذتی یوخ..........
00:17 شیطانههففففع۷ااهجح۷هانتوهعردتحاللت
00:40 چقد این دختر خوب بود آخه 🥲🤌🏻
00:12 ژاپنی ها میگویند شما سه چهره دارید...
00:11 . .
00:18 بدون تو؟:)....................
00:13 جوری که روز های من میگذره...🚶🏼♀️
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:16 اسم فیلم؟
00:13
00:28 غم کرده با خوشیام تبانی تبانی 😔
00:42 سرنوشت بخت مارا بد خط نوشت....
00:28 سکوت بعضی ادما خیلی قشنگه💔💔❤️🔥