00:12 بعضی وقتا یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه☆♬○♩●♪✧♩ مشابه:
00:12 بعضی وقتا یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه☆♬○♩●♪✧♩
00:17 حکایت خیلیامونه.......:)💔💔💔
00:21
00:30 𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒏𝒆𝒍𝒊𝒆𝒔𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒍𝒆 (𝟓𝟐 𝑯𝒛 𝒘𝒉𝒂𝒍𝒆)
00:21 هعییییییییی....
00:32 شاید حرف دل؟! ☁
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:05 مود
00:24 منکهتورودادمفقطترجیح؛🥷🏻💤
00:14 میگن خیلی دوسش دارییی شبا براش...💔
00:36 ولی ترکیب شون....🎶💊💯🔥🔥
00:15 چه قشنگ ساکو چیدی •°•°•°°•°•°•°•
00:20 👩🏻🦯 💤
00:24 این زندگی بدون چشات نمیشه......e
00:11 واقعا من همچیو تودلم نگه میدارم 👇
01:23 این بار شما خوانندگی کنید💙🎵
00:24 •••(:ahang parvanam par zad•••
00:21 نمیدونیبیتوشبآچقدسردبود؛🙇🏿💤💔
00:21 🎧🤍
00:13 و اما یک شب تاریک.......🖤🖤🖤
00:21 احتیاجی ب هیچ کدومتون نیس:))))
00:14 هنوزم دوست دارم ببینمش دوس دارم دستشو بگیرمش:(💔
00:29 هنوزم به یادتم هنوزم......!!!!
00:19 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس🖤