00:13 همه بهم میگن باید قیدشو بزنی..:) مشابه:
00:13 همه بهم میگن باید قیدشو بزنی..:)
00:14 بمونه تو خونش......... 🖤😅.؛!
00:13 ﭼﻳﺯی عز #من یادت #مونده..؟!):
00:11
00:07 آن که میخندد غمش بی انتهاست!(:
00:09
00:13 تنها و تنها فقط و فقط خودم و خودم🗡
00:13 این سد کل زندگیمو این چیزی نبود ک میخواستیما
00:14 متاسفانه اینو یاد گرفتم نخندم👩🏼🦯🖤
00:08 اینجا دلقکاعم فازِ گنگ برمیدارن . . . !️
00:13 ' رفقا تو مشكلات ميشن جن و ما بسم الله '
00:14 هیچ کس نیست.............! 🖤..
00:20 غمگین تنهایی خاطره دلتنگی گریه
00:12 برای ارامش خوبه این اهنگرو گوش بدی🙂♥️
00:30 احساسمیکنیتنهایی؟!/میکسموود/korea
00:09 ﺧﻓﮔﻳ ﺑﺭ ﺍﺛﺭ ﻓﺭﺳﺍﺩ ﻫﺍﻳ ﺧﻓﻫ ﺷﺩﻫ!
00:12 اینحا رو نقی خوب اومد .........
00:15 .... حالا دلیل بگین باتون حرف بزنم؟؟؟
00:06 هی
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:20 باهم همه چیو تجربه کردیم:)))🍷🫀
00:26 ولی اینا نمیدونن من چن سال منتظرتم:)
00:53 :)💔💔. ...............
00:14 درک نشدن و تنها بودن..........