00:26 ادما باهم در برابر اتفاقات فرق دارند: مشابه:
00:26 ادما باهم در برابر اتفاقات فرق دارند:
00:15 دیدی بعضیا خیلی میخندن؟:))
00:14
00:08 و هیچوقت به چشمات زل نمیزدم
00:05 کاش یروز همتون بدون پرسیدن بفهمین چمونه درک کنید!
01:06 ما دخترا رو به این نقطه نرسونید...💔
00:06 بهـ خودتـ افتخار کن بابت،...(:🥲
01:06 ما دخترارو به جایی نرسونین که هم براتون گریه کنیم هم...
01:04 بی صدا فرو می ریزم زیر حجمی از سکوت؛
00:18 ریمیکس کرمی تارا 💔...........
00:15 ـــ..... ــــ... ــــــ... 🥺💔
00:16 ..............................
00:23 هیچ چیزی کامل تموم نمیشه:))))
00:44 تو زندگی برای موندن کسی التماس نکنین:)))
00:53 برما گذشت آنچه نباید میگذشت باقی عمر هرچه بادابادا...
00:12 هرچیزی به وقتش..:)))
00:09 :)
00:58 من بدون تو دارم آب میشم کم کم :)))
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:25 من اوین بارم بود کە بهت گفتم دوست دارم:)💔
00:19 وای خدا:)💔
00:18 وقتی نمی تونین با کسی باشید هیچوقت وارد رابطه نشین..🖤
00:17 خیابونا چه سردن..:))
00:27 تو رتی مه خوشیام زیر اوار