00:22 ............................... مشابه:
00:22 ...............................
00:08 رفیقی مثلش داری کپشن بنویس..🤌
00:05
00:17 ولی هیچوقت نمیبخشمت:) ❤️🩹
00:17 ......!:) 🕸🚬 $
00:03 باشه:)؟
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:17 من اونجا بودم..........
00:13 همیشه. خوب. نیست. همه. چی. ک . . .
00:21 ««دردتبهقلبخستم:)، تا یجا صحیحی سالمی صاف:):
00:13 اولین هام با تو بود(:
00:15 ولی من هر وقت تو سختیا پشتمو نگاه میکردم تو رو میدیدم💔🙂
00:04 عاشق نیستی....!
00:13 + ته خط میدونی کجاست؟ - جایی که وسط تفریحم حوصلت سر بره...!)
00:29 من متاسفانه معنی زندگیو نمیدونم :(
00:10 فقط دوسش داشته باش 😪🥺❤️🪐🪐🪐
00:13 😓کمی حق
00:14 مگــه میشـه بــگذره آدم از اونیـــکه زنـدگیـشـه؟؟
00:15 کجایـــــی بابی دنیــام خرابه!
00:44 اصلا دوست ندارم حال بدمو به بقیه منتقل کنم:))
00:16 بک ب رابطه یعنی مردنه دوباره...
00:18 خیرَهامبِهتوبَسکِنازی🥷🚶🏽
00:17 حتی نمیدونه دختر بودن یعنی چی؟
00:09 هرچه قدر هم فریاد بزنی کسیکمک تو نمیکنه