00:08 ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت:) مشابه:
00:08 ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت:)
00:04 )()()()()()()()()(()()()(()()()()()((
00:24 روزی که شروع شد،فکر نمیکردم قراره اینحوری تموم شه:)
00:06
00:06 گُمشده دَر اُقیانوسی اَز تآریکی .
00:09 وقتی یکی بت آسیب میزنه...:))))
00:17
00:11 به این جماعته نقاب دار نمیشه اعتماد کرد
00:08 (کی اهمیت میده اخه ؟!😑💔🚶♀️
00:26 چه قشنگه :)
00:08 این زیادی حقنیست 🥲🖤❤️🩹🫳🏼
00:10 ولی هیچ روانشناسی برا من مث یه ترک از شایع نمیشه
00:12 of loneliness I enjoy..🙂🖤
00:08 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:05 شاید پایانش تلخ بود ... ولی مسیر قشنگی داشتیم ...
00:12 ..............................
00:08 ولـي حس تو به بازي گرفته شد :)))
00:04 هیچوقت نمیفهمی چقد دوست داشتم!:)
00:08 احساس خونریزی دارم تو ناحیه سمت چپ سینم.
00:10 ما زاده دردیم آرامش افسانست ..!
00:08
00:12 ولی من امدم تورا فراموش کنم، خود واقعی ام را فراموش کردم
00:10 منم و راه:)....................
00:05 گریه دیگه کار ساز نیست.......:/