00:08 رفیقی مثلش داری کپشن بنویس..🤌 مشابه:
00:08 رفیقی مثلش داری کپشن بنویس..🤌
00:05
00:17 ولی هیچوقت نمیبخشمت:) ❤️🩹
00:17 ......!:) 🕸🚬 $
00:03 باشه:)؟
00:17 من اونجا بودم..........
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:13 همیشه. خوب. نیست. همه. چی. ک . . .
00:15 تا حالا با بهترین دوستت غریبه شدی ؟
00:16 یه روزی میگردی دنبالم....!🖤
00:21 ««دردتبهقلبخستم:)، تا یجا صحیحی سالمی صاف:):
00:43 متن های کوتاه
00:04 عاشق نیستی....!
00:29 من متاسفانه معنی زندگیو نمیدونم :(
00:28 حس میکنم واقعا دارم پیر میشم:))
00:10 فقط دوسش داشته باش 😪🥺❤️🪐🪐🪐
00:13 😓کمی حق
00:14 مگــه میشـه بــگذره آدم از اونیـــکه زنـدگیـشـه؟؟
00:12 دوباره واسم فیلم بازی کن...
00:16 بک ب رابطه یعنی مردنه دوباره...
00:44 اصلا دوست ندارم حال بدمو به بقیه منتقل کنم:))
00:18 خیرَهامبِهتوبَسکِنازی🥷🚶🏽
00:17 حتی نمیدونه دختر بودن یعنی چی؟
00:11 خداحافظ ولی...:)))))))