00:22 خستم.. . مشابه:
00:22 خستم.. .
00:14 رامین تنجگیمون اومد ***---__،،؛؛:
00:31 هر کات دلم برین دار دبه وادزانم هنده ی نماوه که بگره موه لای خدا
00:13 . . . . . . . . . :)))))))))))
00:13 👩🏻🦯 💤
00:08 من: 🎧❤️🔥
00:22 دالگه جور مه ناز نیکیشه🥷🏽 💖
00:16 ای خدای بالای سری........ 🎵🎵
00:29 ==============================
00:16 فکر کنم طناب دار شده تنها راه چارم 🙂🫀
00:15 ویدااستوری ......................
00:30 ضربی احساسیه.تو...............
00:16 گـاهـی #بـایـב باخـت تـا بُرב
00:24 ترسم این بود یک روز ترکم کنی نمانی
00:24 »»————-□■□■□-————-««✩。:•.───── ❁ - ❁ ─────.•:。✩
00:08 پسری که این حرفو بزنه کنسله:) ✨
00:16 بازم دردسر مه بد سگ مسم منه بی اعصاب... :):
00:22 یه شو رفتی بی دلیل و بی امان خراوشد رابطمان((:
00:20 کیلیپ غمگین دپ پوست شیر سریال....
00:10 دنیا گرده پر درده شویل سرده یادد مرگه.....
00:29 خیلی قشنگ میخونه صداش خداست .
00:19 زخم عمیق قلبمیییییی:)))))🥺🙂💔
00:12 گر هوالی مرگت بیستم تکایه تو میه بولام:).
00:28 ...... من خیلی وقته مردم.😓💔