00:17 مشابه:
00:17
00:13 عشق چیه که اینقدر دردناکه 🖤
00:11 من نصف عمرم جنگیدم تا به آدمایی دورم ثابت کنم....
00:12 -جوریکهکلبچیگمسپریشد:))
00:11 -خآنِوادِه🖤: )-
00:28 یـکی مثل من چشـماش هر شـب از عشقـت باریـد🥺
00:17 (◉‿◉) (✷‿✷) (◔‿◔) (╯︵╰,) (ฅ´ω`ฅ) U^ェ^U
00:14 تنها آرزوی شما چیه:)؟
00:13 ولی ترکیب مهدیارو اینمیکس
00:34 بخون غزله خداحافظی رو..:)
00:33 من از تمام دنیا شبی بریدم ....
00:11 فقط ستاره میشمرم....🌚
00:15 دیگه تمومه فقط سواله برام...:))
00:06 همیشه تا ته خوشبختی میریم ولی هیچوقت...:))
00:22 دخترونه کلیپ غمگین لایک یادتون نره
00:11 پشت دست داغ کردم خوبی بیش از حد نکنم!🖤
00:15 شازده کوچولو..............!!!
00:27 چجوری خوابت میبره؟
00:17 بیخیال بزا هنع برن همه به من بد کردن
00:22 یا مَن بگم یا طُ بگو....💔
00:09 باید رهاش کنم...!
00:20 هرچی که میخواستم تورو بدست بیارمت نشد
00:52 ولی اگه محبتی که به بعضیا کردم رو به سیم برق میکردم الان شکوفه میزد💔
00:17 ولی این آهنگ پوبون خیلی خوبه:))