00:07 ولی واقعاً خستم 🥲.............. مشابه:
00:07 ولی واقعاً خستم 🥲..............
00:38 ما حسرت خوردیم غم که چیزی نیست🥲🖤
00:04 تنهاییم رو با گوشیم دفن میکنم 🥲💔⚰️
00:15 از یه جایی به بعد-
00:06 تا حالا شده؟
00:11 خلاصه بگم ،،،،،،،،،خسته ع همه چی
00:14 اما فقط یک نفر میتونه:)))))))))))
00:20 قراربودبزرگکهشدیم......!-`:)
01:00 تو نریز تو خودت خالی کن خودتو!🥲🥺
00:18 چیزاییکهیچوقتخانوادمندیدن!💔
00:12 مشترک گرامی:((((((((((((((،،،،
00:34 ولی ذوقـ یه دخترو کور نـکـنیـد!🖤🙂
00:14 میکنمشباروباحالبدسپری🌒🖤
00:16 کاش مردم به متم فرصت میدادن...
00:48 دختــــر بودن یعـنی... درك کردن و درک نشدن:(✨
00:47 تقریبا` دوساله که فنشم....)):🙃😎
00:16 Pov
00:37 بیخیالشدنرویادبگیر...:)
00:49 نظرتون چیه به نظرتون درستهه ؟؟
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:31 با چی آروم کنم دل پرمو؟!💔
00:11 چـرانـمـکنـیروحمـوجـدا..؟
00:15 .............هیییییییییییییییی
00:20