00:13 خب باید بگم که.........🥲💔🚬 مشابه:
00:13 خب باید بگم که.........🥲💔🚬
00:17 کلیپ نوشته غمگین: چقدر دنبالت بگردم؟
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:26 ..............................
01:01 من نمیتونم با کسی که عاشقشم یه دوست معمولی باشم(
00:23 ترسم ای بود که...🥲❤️🩹🥀
00:24 لعنت به اون که الان ماهته...
00:17 ---------------------------------
00:14 هنوزم دوست دارم ببینمش دوس دارم دستشو بگیرمش:(💔
00:26 ولی من عاشق کسی نمیمونم که.....
00:22 دیگِہوَقتِشِہبَرگَردی...)😭🖤
00:09 اوکی ولی حداقلش مراقب حرفتون باشید🤌🙂
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:14 نمیتونم ...💔
01:06 همه چیزم رو میدم تا فقط برگردیم به عقب
00:16 `دل باید دل باشه:)))))))💔🥂
00:18 با اینکه تو شدیی تکسم ولی؛
00:24 من طاقتم کمه خودت بمون برن همه 🥺🖤🖤😔
00:13 هرشببهونهاتمیگیره.:)
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:26 ﻧبودﻧت ࢪاﺣت ﻧي ﻤﯾشه بࢪڰٖࢪدي..): 🚶♀️¡!
00:26 هنوزتوذهنمادامهداری:)🖤
00:25 ـــــــــــــــــــــــــــــــ
00:15 دلم تنگته:((((((((((((((((((