00:09 ؟فکـــتـــــ٫٫٫ . دیوارنوشته... دوستان کدوم متن بهتر بود؟؟؟
این ویدیو رو خودم ساختم، لطفا لایک کنید🌸
مشابه:
00:09 ؟فکـــتـــــ٫٫٫ .
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:13 ...
00:11 استوری دپ تلخ غمگین مودی استوری
00:18 :) 🖤
00:16 ...
00:23 مِثـلِ یـه کـوه بُلَند.....⛰🌠
00:37 ویدیوتیکه دار برای آدمای بیمعرفت
00:06 ..............................
01:28 چه مقاومی دختر🖤😎🥲🫠))))))))
00:08 حق💔 ولی جدی هیچکس دلتنگ ما نمیشه ولی ما دلتنگش میشیم💔😔
00:10 فقط تویی که میدونی چی گذشت تا گذشت!...
00:06 وقتی تمام تلاشت برای عشق کافی نیست: ویدیوی عاشقانه و احساسی
00:10 موقعی که بهشون نیاز داشتم همشون رفتن... 🥲
00:06 خاطرات بیش از حد عجیبن😏🫠🫳🏻
00:05 مگه نه
00:15
00:11 لایک و کامنت بزارید بوس بهتون 🙂💘
00:13 ولے [خاطرات] ؋ـراموش نمیشن🩻💔
00:24 گفتم بعد مدتها اومدم یه چیزی براتون بزارم..
00:13 کیدرامر ها: مطمئنی!.. :)
00:12 منن پااااارسسس میخوامممم🥺😂💔
00:23 بلخره -پیداش -میشه.... )
01:15 بیاین یکم از زبان بزرگامون بشنویم:)