جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

‍‌‌‍‌‌‍‌‌‍‌‌‍‌‍‌‌‍‌‍‌‌‍‌‌‍‌‌‍‌

چیزی که ناراحت کننده‌ست
اینه که ما هرگز واقعا خداحافظی نکردیم
فقط به نوعی به پایان رسیدیم:)

مشابه: