00:08 بهتره کمتر حرف بزنی تا اینکه آسیب ببینی !!:( مشابه:
00:08 بهتره کمتر حرف بزنی تا اینکه آسیب ببینی !!:(
00:07
00:13 همیشه آدمای مهربون و خندون …خوشحال و خندون نیستن !
00:11 وقتی برای تموم شدن بحث از نقطه ضعفت استفاده میکنن! 🖤🖇
00:03 :))
00:36 سوتوکورشببیچشایتو:))
00:17 خیلی حقه ،: .
00:10 . .
00:07 :))💔
00:08
00:13 دختراتوتنهاییشونجیغنمیکشن.،عذابمیکشن.!
00:14 🙇🏻♀️ 💤
00:09 بهتره بگیم میوه میکشیم...
00:48
00:13 یـہزندگـےتاریڪباآرزۅهاـےرنگـے🌑🫧
00:31 ترکیب ایسان و شادمهر باشهههههه
00:11 حق تا کی؟
00:12 ⚰️🗿🚬
00:08 دگر خسته شدین ....🚬🪦⚰️💊🩹🪤💣
00:12
01:08 اگه یکه ماه نه خوابیم چه اتفاقی رخ مید | تئوری
00:08 حق؟
00:09
00:10 :))