این همان دنیایی ست که همه میگویند زیباست
دنیای طراحی ها و نقاشی هایم!
کلماتم را به تصویر میکشم . چیزی میان گریه و خط، میان زخم و رنگ....
آیا با این وجود باز هم زیباست ؟
کلماتم را به تصویر میکشم . چیزی میان گریه و خط، میان زخم و رنگ....
آیا با این وجود باز هم زیباست ؟
مشابه: