جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
ما به دنیاآمدیم،دنیا به مانیامد...
..
#غمگین
#عکس نوشته
#دیگر
#توییت
#حقیقت
#دلنوشته
L
liligh
ܠࡅ࡙ܠܨ
مشابه:
..............................
دشتمان گرگ اگر داشت نمینالیدم...🤌🏻
آخ ازاین قلم سوزان صادق هدایت آخ!
عشق نیست،صحنه ی جنایت است...
به پایان می رسد این غم...؟
تجربه ی کور شدنِ یه ذوقِ عمیق...
تاماممممم،پیگیر نباش دوستم نباااااش🤌🏻
کاش تا وقتی ذوقشو داریم بشه.. 😉
بله دوستان،متاسفانه تلخه ولی حقه...🙃
خلاصه که:خوبی که ازحدبگذرد،نادان سوارت می شود!😉
به ماهم میرسه یه وقتایی اشتباه کنیم :)
هرچه بود به موقع نیامدیم ...
بله واقعا هم همینه..............
حافظه ی خوبی داشته باشید :)))))
جالبه ولی مهم نیست دوست عزیز!!!
براتون کلی ازاین آدمای خوش فاز آرزو میکنم :)
شرحِ حالِ خوبِ مردمِ ایران :)
آروم آروم مردن همه دلخوشیامون🙃
بله خلاصه که گرسنگی دلیل کافی برای خوردن هرآشغالی نیست (:
بههرکجاکه توبودی،غمی نشسته به جایت...
🧠: بهت افتخار میکنم حالا دیگه نوبت منه!
ₑₗᵢ🚶🏻♀️💅🏻
تو زندگیم یه حیوونایی رو راه دادم که نوح تو کشتیش راه نداد .
:)!