جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
بحث انتظار از آدمای مهم زندگیمونه..
..
#مردم
#عکس نوشته
#دیگر
#توییت
#جدید
#متن
L
liligh
ܠࡅ࡙ܠܨ
مشابه:
به پایان می رسد این غم...؟
چون درسی که باید میگرفتم وگرفتم..😉
خلاصه که:خوبی که ازحدبگذرد،نادان سوارت می شود!😉
خودم را تا حد بی عاطفگیِ محض از همه کنار کشیدهام!
واقعا هیچ چیز باارزش ترازاین نیست...
خوب دقت کنید و اطاعت امر!
ارزش خودتونو بدونید...
بله واقعا هم همینه..............
بله خلاصه که گرسنگی دلیل کافی برای خوردن هرآشغالی نیست (:
خلاصه که هیچ وقت دیر نیست :))
لیاقت شماهمچین آدمیه دوست عزیز🙃👌🏻
جالبه ولی مهم نیست دوست عزیز!!!
چون که قشنگ بود :)
هرچیزی توجای درست و وقت درست قشنگه...🙃
تاماممممم،پیگیر نباش دوستم نباااااش🤌🏻
براتون کلی ازاین آدمای خوش فاز آرزو میکنم :)
حافظه ی خوبی داشته باشید :)))))
شرحِ حالِ خوبِ مردمِ ایران :)
بعضی ازآدما واقعا دیگه تکرارنمیشن،قدربدونیم :))
افســــــــــــــــــــوس!
بله دوستان،متاسفانه تلخه ولی حقه...🙃
بههرکجاکه توبودی،غمی نشسته به جایت...
بنظرم که اصلا یه شبه پیرت میکنه :)))
با خودتان به صلح نشسته اید....