جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
پیدام نمیکنی نگرد...
..
#عاشقانه
#غمگین
#عکس نوشته
#تنهایی
#رفتن
#عکسنوشته
L
Lilium10
Lily
مشابه:
تو قایمم میکردی که بقیه نپرن..!!
تو خوب میموندی من پزتو میدادم!!!
برای ماندن هیچکس تقلا نکرد...!
اخرین پستم :) .
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
۳۶۵ روز بدون تو ؛ روز ۲ (day2)
شاید یه روی هردومون پشیمون بشیم...
بی تو سردمه......؛ 💤🌊
عکس نوشته حرف حق غمگین دپ مود تنهایی | حق
سودآد
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
گاهی چقدر آدم دلش برای یک خیال راحت تنگ میشود
خودم کنار میکشم............!؟!
اوکی ولی یه خداحافظی ساده که میتونستی بکنی
ماندن یا نماندن سوختن یا دلتنگی
هی...یدونهازایناپیی؛🦦💔:))
تا ابد مهر تو*بیرون*نرد از دل من. مگر آن روز که*خاک*شود منزل
قسمتی از کتاب سمفونی مردگان....!
انچه که تو کردی به من ...........
هر درسی يه نفرو عوض میکنه،...(:✦
): متنفرم از اینکه ..........
میزنم گیتارو میخونم...:)))🖇🎸