جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب
........ کپشن 🖤...............

........ کپشن 🖤...............

بعضی وقت‌ها باید بپذیریم که از آدم‌ها نباید خیلی انتظار داشت؛
نه از این جهت که دوست‌شون نداریم،
شاید اون هیچ‌وقت اون رفتاری رو نشون نده که ما توی دلمون منتظرشیم،
و همین واقعیت، هرچقدر هم تلخ باشه، حقه...
گاهی برای کمتر درد کشیدن، باید کمتر توقع داشته باشیم از چیزی که شاید هیچ‌وقت اتفاق نیفته.
نه اینکه بی‌احساس بشیم،
فقط اینکه یاد بگیریم بعضی آدما قرار نیست اون‌طور که ما می‌خوایم، ما رو بفهمن.
و این، خودش یه جور پذیرفتنه… حتی اگر کمی غمناک باشه....

J.S