جستجو کنید..
موضوع
نوع فیلتر
فیلتر
بهتر
زبان
بهتر
ترتیب
تـاو
عکس
کاربر مهمان
وارد شوید!
دایرکت
ذخیره ها
افزودن
تازه سازی
صفحه اصلی
متن ها
موسیقی ها
ویدیو ها
عکس ها
بازی ها
اپلیکیشن های بیشتر
ذخیره شده
پروفایل شما
عاشقانه
غمگین
طبیعت
هنری
طراحی
ورزش
مردم
مذهبی
حیوانات
معماری
شهر
مدل
کسب و کار
غذا
گردشگری
تکنولوژی
عکس نوشته
دیگر
فونت فارسی
فونت انگلیسی
نقاشی ماندالا
تاریخ و تقویم
چت ناشناس
اپلیکشن اندروید تاوبیو
پشتیبانی
قوانین
درباره ما
حریم خصوصی
قابلیت اینو دارم برای همشون گریه کنم
..
#غمگین
#مخصوصا دراکو
N
nrs56
BARAN
مشابه:
بدترین حس دنیا؟؟؟؟؟...........
چقده حق😑💀🥀#n....................
هر قلبی قاتل خودشو دوست داره..
آره به همین راحتی. . .
یه چیزی خوندم که خیلی حق بود 💔
پسرا حتی به بودنت هم خیانت میکنن:)
من لیاقتم خداحافظی بهتری بود....
دیگه خستم از خاطرات موندگارت :)))
قلب عاشق میشه مغز تاوانشو میده
مناسب برا کسایی ک دلشون از این زندگی پر
........................................
اتاق مورد علاقم................
بد جـوری ام یادت مـیاره . . . .
. . . . . . . . .. .. . . . . . .
هعییییییی!؟🗿🚬🕳️
دِلَمیِهدَریامیخادکِدَردآمُوبریزَمتُوش:)🗿
ᵗᵉˣᵗ
کسانی که نزدیکت بودند آنچنان هم نزدیک نبودند:((:)
:)))))))))))))))))))))))))))))))
وضعیت من به روایت تصویر=😴🎀
شهـــــــ♥ـــــادت ...
حتی وقتی این متن رو خوندی و یادش نیفتادی...!
عکس رزی از بلک پینک برای پروفایل(:
- تو را نبودن میکُشد؟ مرا حضوری که شبیه نبودن است میکُشد! ؛